Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

NIT DE SANT JOAN AL PERELLONET

Hola a totes! Aquest dimecres havíem pensat anar a botar les ones a la platja del Perellonet. La idea és sopar al passeig, davant del piset de Kike i després seguir el protocol de la nit de Sant Joan. Esteu totes convidades, les que teniu xiquets, les que no i les que els teniu en camí. Cal decidir el tema del sopar. Jo optaria per no fer feina allí i dur-ho tot preparat de casa. Una possibilitat és dur cadascú el seu entrepà i l'altra que cadascú prepare alguna cosa per a tots. Votem i decidim, val? Jo m'encarregaré de la beguda per a tots, perquè això de dur cadascú el seu potet ja em fa un poquet "cutre". Digueu-me si teniu alguna preferència. Au guapes, a votar i a botar.

6 comentarios

12 -

perfecte, que guai.
Agafe camera, val?

9 -

cOLLI Q B S'HO MONTEU JO NO PODRE ANAR QUE ESTIC UN POC LIADA FENT LA PROGRAMACIÓ 11H I MITJA PORTE CARA L'ORDINADOR I ENCARA MN QUEDEN UNES TANTES MÉS. mENYS MAL QUE ES PER AL DIVENDRE JEJEJE.
PASSEU-HO MOLT BÉ I DEMANEU ALGUN DESSIG PER A MI!!

13 -

Anem a vore. Jo també pense que l'hora ideal és a les 20 h. Qui puga estar a eixa hora a la Calandria perfecte i qui no, l'esperem al Perellonet. Aparqueu si voleu al descampat, busqueu un carrer que done a la mar, arribeu al passeig i gireu a la dreta. Camineu pel passeig fins arribar quasi al final, on està el riu i allí ens voreu. Si amb aquesta explicació no és prou em telefoneu i au. Ah! definitivament entrepans cassolans, picadeta comuna i beguda made in Vero. Besets

inma -

Per mi podem quedar a partir de les 8, per a que no siga molt prompte.
Jo crec que el millor és que cadascú es porte el sopar i picaeta per a tots, com ferem l'altre dia a la caseta de Pilar.
Ja digueu.

MARIAN -

A VORE, QUE JO EIXE DIA EL TINC UN POC COMPLICAT I NO TINC CASI TEMPS. DEMA ACABE DE TREBALLAR A LES 17.45 PER A DESPRES ANAR A LA REUNIO DE CERVANTES, QUE NO SE QUANT TARDAREM EN EIXIR I JA DESPRES TINC QUE ANAR A CASA A CAMBIARME, ARREPLEGAR EL XIC I PREPARAR ELS ENTREPANS, DAMUNT JOAN ESTA TREBALLANT A CULLERA I ELL ACUDIRA DIRECTE AL PERELLONET, AIXI ES QUE SI NO US IMPORTA EM TINDRE QUE ACOPLAR EN ALGÚ, PER LO TANT LA EIXIDA QUE NO SIGA MOLT PROMPTE, PLEASE, I SI NO POT SER PUES JA ACUDIREM.

8 -

Jo votaria per que es portaren el menjar cadascu. I, a quin hora quedem?