Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

Primer sopar de la no temporada basquetera

Hola a totes!!!!!! la administradora del blog ja ha tornat del seu recés espiritual i per tal de que no es perda el blog vaig a seguir penjant posts……. Ara vos convoco novament per tal de que quedem per a fer el soparet mensual de rigor i així poder establir entre totes el calendari mensuals d’aquests. Que vos sembla??? Jo proposo el primer sopar per al dia 15 d’octubre en el Wok. Ja que allí no cal reservar la taula perquè hi ha lloc de sobra. Espere que deixeu les vostres opinios ..........

21 comentarios

14 Pilar -

Teresa, gràcies per recordar-me que havia d'entrar al blog. En principi compteu amb nosaltres per a aquesta nit. Encara no he parlat amb Jose, però m'imagine que li semblarà re-bé. Ens vegem cap a les 9 al Wok alzireny. Besets

17 MARIAN -

AMB TOT EL DOLOR DEL MEU COR, NO ASISTIREM AQUESTA NIT A TAL ESDEVENIMENT, ESPERE QUE A LA PROXIMA SI QUE PUGA SER. VENIM DE PONT (HI HA QUE ESTALVIAR UN POQUET) I A CARLES EL TINC EN PROU DE MOQUETS (JA COMENÇEM....)

9 -

A vore jo per ara en conte a 7 o 8:
Salut, Carol, Vero , Marian, Raquel, ex -7 (Amparo o MAjo?), Inma en interrogant i Teresa.
A vore aviseu als que falten a vore si encara s'animen!!!!!!
A més a més em de contar les parelles i els xiquets/es.

9 -

oK TOT PERFECTE , GRACIES VERO PER TRAURE'NS LA PASTA DE LES LES MANS, JO ANIRÉ AL SEGON TORN VOS ESPERE EN EL WOK D'ALZIRA QUE ESTÀ EN EL CARREFOUR A LES 10:20 DESPRÉS DE LA PRIMERA CONVOCATÒRIA.
MOLTES FELICITATS CAROL PER EL XIQUET!!!!!!! A AQUEST PAS L'EQUIP DE BÀSQUET MASCULI JA EL TENIM COMPLET, VINGA ANIM ARA XIQUETES QUE MOS EN FALTA 1, QUI S'ANIMA??

12 -

Jo conforme veja als meus fills faré, és a dir, si estan adormint-se els done el sopar abans en casa i si estan espavilats que sopen allí. Encara que estiga prop tinc el perill de que se m'adorguen en el cotxe. NOTICION: Esperem un altre xiquet, què raro no? jejejej Així que teniu un altre nebodet en camí.
Ja parlem.

Inma -

Mare meva!! quin jolgorio de blog! Per cert ... Tere t'has currat un disseny molt actual... renovar o morir!
Jo no sé si aniré, acabe de vore les notícies i no he parlat amb Toni. Mar avuí va a natació i crec que serà Kao tècnic. De totes formes si anem ens veiem al Wok d'Alzira o ja li envie un missatge a la Vero que estarà allí des del primer torn.
Fins la nit!!

Raquel -

Que hariamos sin la Vero. Te ha faltado un detalle, decir el lugar, entiendo que es el WOK de Alcira ¿es el de Carrefour?

Vero 13 -

A vore, una que s'anima a concretar. Divendres a les 8,45 1a convocatòria per a donar de sopar els nanos i 2a convocatòria a les 10,20 per donar de sopar els majors. La 1a convocatòria es permet el privilegi d'acceptar totes aquelles persones que no tenint fills visibles, tinguen el gust d'acudir més prompte. A más ver!

Raquel -

Contar conmigo también, pero entonces es viernes ¿no? ¿con family o sin family? tendremos que ir concretando ¿no?

ex-7 -

Jo per mi ok wok, divendres.

9 -

A vore el sopar és divendres!!!!!!!!!!

12 -

Bé, a mi ja m'haveu fet la pitxa un lio. Gema i Vero diuen dissabte, Tere i Salut divendres, aleshores què? A mí m'és igual. Concreteu!
Ah! el blog molt xulo.

9 -

JO PER MI ANEM A WOK D'aLZIRA QUE DIA VERO QUE TE ZONA PER ALS XIQUITINS, NO?
PERÒ AIXÒ SI HEM DE QDAR TARDET, HO QDEU VOSALTRES ANTES I ELS DOENU DE SOPAR A LES CRIATURES DE DÉU.nOSLATRES CREC Q APLEGUEM 10:20

MARIAN -

EN UN PRINCIPI SI QUE PUC. PERO CONCRETEU ON ANEM I SI ES AMB FAMILY. TERE, EL BLOG MOLT XULO, MOOOLTTT BLAANC.

9 -

Per cert ningú ha dit rés de la nova imatge del blog que vos sembla?????????

9 (teresa) -

Vero el sopar és per a divendres però m'agrada la teua proposta, no la de ser conductora de borratxes la del wok...
A més a més a una mala tu ficat un bon escot i si et para la poli amb una taxa superior a la permes pods fer us dels teus encants;)

Vero 13 -

Se m'oblidava. Com que seria anar fora, em preste voluntària per dur a aquelles persones que vulguen excedir-se amb la beguda.

Vero 13 -

Jo puc si és amb family. Tinc al fill d'una companya del cole a casa dissabte de nit. Casualment Gema i jo ja havíem parlat de fer un sopar este dissabte i de fet ara anava a comunicar-vos-ho. Si toca sense family no patiu i quedeu vosaltres. Si és amb xiquets jo havia pensat en el wok però d'Alzira perquè té zona de jocs i així estem tranquil·letes. Besets i ja digueu alguna cosa.

12 -

Quedàrem en que aniriem turnant: un de xiques i un amb familys. Ara toca en family o comencem altra vegada perquè aquell de setembre era de prova?
Per mí el 15 va bé. Ja digueu hora. Besets.

Salut -

Jo també, però tardet que nosaltres acavem tard.

9 (teresa) -

jO SI QUE PUC ANAR, COM NO SEMPRE HE DE SER LA PRIMERA A CONTESTAR PQ SERÀ????