Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

Comença la nova temporada!!!!!

xiquetes després d’aquest reses taurí ja comencem  de nou amb l’activitat del club , per ara tenim dos dies d’entrenament (espere que continue així):

-          Dimarts de 8 a 9.

-          Divendres al poli 7:30 fins que el mister diga més o menys 9:15.

Una vegada ja estan dits els horaris anem a intentar ser puntuals  i estar sempre 15 minuts  avanç de que comence l’entrenament  així si sóm   prou gent anirem a fer una volteta per el poli.  Hem de intentar ser puntuals  sobretot  el dia del pabelló  ja que si no ens quedarem en 45minuts d’entrenament i això no mola.

Anem a plantejar els entrenaments sempre en dues parts una part física més lúdica de la que m’encarregue jo i una part més tàctica que  la farà el senyoret Dani.

Espere que vos semble bé i si no per a açò esta aquest blog.

6 comentarios

9 -

dANI RECOLLONS POSA AÇÒ EN UN ARTICLE NOU QUE ES MOLT IMPORTANT (ALMENYS PER AMI)

Dani -

Jornada 4, quería decir.

Podemos jugar, por ejemplo, el 29/10 o el 5/11.

Dani -

Como ya sabéis, la jornada 3 coincide con la boda de "nosequien" que se casa "contra" alguíen. Hemos buscado alternativas y el Almussafes solo nos ofrece la posibilidad de jugar jueves a eso de las 20:00. Ir mirando como os viene y si preferís el jueves anterior o posterior a la prevista. Lo decidimos en el entrene

11 -

Jo també aniré, pero lo de correr igual ho deuriem canviar per un descens en canoa.

6 -

Jo també aniré

9 -

Jo aniré a l'entrenament