Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

Sopar karaoke amb la presència de les “xiques foc”

Sopar karaoke amb la presència de les “xiques foc”

 

El proper dissabte 16 farem un sopar a casa Carol, bé no va a ser una cosa massa elaborada hem quedat en pillar un parell de pizzes i comprar algo de picadeta i beguda. La finalitat d’aquest encontre no serà la fartera sinó passar una bona estona al voltant de la música, ja que anem a fer una sessió de karaoke, si si!!!!! com ho heu llegit una sessió de karaoke,!!!!!! que diuen que és l’últim crit per a treballar la cohesió dels equips (encara que a nosaltres no ens fa falta!!!), cohesió no sé, però el que és pegar-nos unes bones rises segur  (aconseguim transmetre emocions,  plorarem de risa!!!). Les actuacions aniran coreografiades per les “xiques fuego” que ja van tindre un dur entrenament el divendres passat!!!!

 

Quedarem a les 7 en la porta del mercadona (teular) per a comprar la picadeta, es prega confirmeu l’assistència al esdeveniment del segle.

Aneu escollint les vostres cançons i assajant a casa!!!!!!!!!!!!!!!!

Pd: Al final de l’acte farem l’entrega del trofeu taronja i llima per a les millors actuacions

 

10 comentarios

9 -

lalalalalal lalalalalal!!!!!!!!!!en plena forma sisi

ex-15 -

bueno bueno... jo no sé que se dugueu entre mans i quina liàreu l'altre dia...però ja m'ho direu demà!! compteu en mi per al karaoke... (tindré que afinar la veu...)

7 -

Serà l'actuacio en directe de "las xicas de fuego" o faran playback...
¡¡ les mamas porteu "PAÑALS" per a tots ¡¡ (per si de cas)

majo -

Jo si que vull anar, compteu amb mi! Duguem parelles?
Salva al xalet te una llimera, per si fa falta, ho dic pq canta pitjor que jugue a basket, jaja

EX-17 -

NOSALTRES PER SUPOST QUE TAMPOC ENS HO PERDEM. JA VOREU A LA MEVA PELAILLA CANTANT LA "GALLINA TURULETA" O LO QUE LI FIQUEN, JAJAJAJA

12 -

M'ha encantat la foto de portada. Però haguera estat bé una de les originals "xiques foc" del Chester, no?
Per descomptat, que nosaltres també anem, je,je.

6 and family -

Y nosotros también.

8 y l´apuntaor -

Nosotros vamos !!!!!!

11 -

I la foto??? Teresín jo que to m´ho faria mirar...Però jo també a niré.

9 -

Jo no meu perc, propose la meua candidatura per al premi llima o petarda!!!1111