Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

TORRÁ NOCTURNA DIA 11

TORRÁ NOCTURNA DIA 11

Hay "torrá" el domingo día 11 de abril en el camping l’alqueria después del partido. Hay que apuntarse para que Raquel sepa para cuanta gente tiene que comprar. Se aceptan sugerencias.

Por favor quien pueda que traiga sillas porque cuento los asistentes y creo que me quedare corta. También aviso que se cenara a la interperie, por lo que la cena estara condicionada al tiempo porque si llueve no hay donde ponerse a cubierto.

13 comentarios

13 -

Inma, te dic el meu plà de diemenge perque et faces una idea del que és massa tràpula i així et sents un poquet culpable per no compartir aquesta torrada amb nosaltres. Voràs a les 9.30 he d'estar a Bétera per fer una caminaeta. A les 14 tinc dinaret allà mateix. No sé encara com però a les 16 he d'estar a Tavernes perque jo no tinc varius. I després tinc una meravellosa torrada amb totes les meues estimades companyes i lo que cuelga. Ara ja et sents un poquet pitjor per no vindre, veritat?Besets guapa!!

11 -

Jo també me n'havia adonat, de fet he ampliat la foto i tot perque no estava segura. Segur que ha siguat alguna mestra o professora que com esta de vacances te temps per a buscar estes coses, jeje

9 -

DAni em sembla ques has segut l'unic que s'ha percatat del detalla, jajja
Cervessa amb alcohol també perfa i coca-cola light

MARIAN -

PER CERT, MOLTA REUNIÓ DE TUPER SEX, PERO EL MATERIAL QUE? ALGUNA SAP COM ESTA EL TEMA? PERQUE A ESTES ALTURES JA HO DEURIEM DE TINDRE, NO?

inma -

De moment no feu compte amb nosaltres, perquè tinc dinar i crec que és massa tràpula.
ÉS en Gandia, veritat?
Si canviem d'opinió ja li ho faig saber a Raquel.
Au

MARIAN -

SI POT SER ALGUNA ÇERVESSA SENSE ALCOHOL HO AGRAIRÏA QUE SI NO CARLES M' AGARRARÁ UN PETOT QUE EL TINDREM CANTANT SERENATA HASTA LES 8 DEL MATÍ.
20. JOAN
21. MARIAN (1+1/2)
22. ANDREU

12 -

Compreu embotit light que a Amsterdam he agafat el que li falta a la Vero, je,je.
15. Carol
16. Jorge
17. Jordi
18. Marc

14 Pilar -

11. Pilar
12. Jose
13. Guillem
14. Àlex

Dani -

Desde el taper esto no ha vuelto a ser lo mismo...

9 -

9 Teresa (com no)
10 Mike
All i oli imprescindible per a una bona torrada!!!

13 -

5 Vero
6 Quique
7 Arnau
8 Pau
Per favor, compreu cansalada perque és que he cremat tant a la via verda que estic als ossos.

11 -

4 Salut

8 -

1 Dani
2 Esme
3 Nuria

De postre me gustaría Brownie de chocolate ( a ser posible el de mercadona que esta para chuparse los dedos)