Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

ÚLTIM PARTIT DE LA LLIGA 2009/10

Hola xiques aquesta jornada ja podem dir que és l’últim, com que vos convido a totes, tant jugadores en actiu com baixes per qüestions de salut... a vindre a vore el partit,  ja que anem a intentar entre tots passar una vesprada molt agradablé i disfrutant de la màgia del bàsquet. Pel que fa a les 7 de l’equip que quedem en actiu (ha sigut una temporada complicada), ànim i a per totes el de menys serà el resultat anem a disfrutar del  i a passar-ho bé ja que crec que cap de nosaltres pensa viure d’aquest esport.

Fent recompte possiblement siga aquesta la última temporada que el bàsquet Algemesí té un sènior femení, com que, no perdeu l’oportunitat de vore l’últim partit d’aquest, no vos puc assegurar un bon joc, ni jugades espectaculars, però si molt bon rotllo i estima per aquest esport. Vos esperem!!!!!!!!!

Al meu equip: xiques a per totes!!

 

 

8 comentarios

Inma -

Xicones, jo m'aborronava i tot. Ho fereu totes de PM.
va dinre ma tia i la meua germana i fliparem en com jugareu.
Ojala no s'acabe l'equip, i si l'any que ve no hi ha que siga un Kit-kat per a fer "el retorno". Jo ja em muic per jugar així que quan puga tornar ja em teniu donant la tabarra, que quan vull també sé.
Au campiones!

8 -

Jo tambe done l'enhorabona a tot el equip. Fins al últim hem estat peleant i ens em amportat la victoria.

Anim equip i que no siga el últim.

Dani -

Gran partido ante un digno rival que peleó hasta el final. Os felicito a todas y espero que no sea el último partido...

9 -

Molt bé equip ens les hem verenat, preciosa despedida.

12 -

Quasi em fas plorar. Molt bonic, sí senyora.
A per totes!

11 -

Si ho dius així no et puc dir que no. Si es que la meua xica quan vol parla molt bé...

6 -

Que bonitas palabras. Eso si es un buen discurso. Alli estare yo también.

9 -

Allí estaré!!!