Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

ANEM CONCRETANT QUE AÇÒ JA ESTÀ AHÍ

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Hola anem a aclarir algunes cosetes:

HORARI:

Dissabte a les 10 en el AVAlon per a l'esmorzar.

A les 11:00 passarem a recollir les samarretes (porteu pasta).

A les 12:00 anirem a per el pa i ja cap al recinte fester.

De 12:00-14:00 Jocs per als xiquets

14:00- Paella per a qui tinga fam.

14:00- 20:00.- Ja vorem vídeos, musica , jolgorio i festival, (també tenim karaoke Dani)

20:01 Acomiadament de mascles i xiquets.

20:02 Traca per a celebrar l'alliberament (també cremarem algun que altre sostenidor)

20:30 Romeria per el Xalet del monte.

22:00 Sopar.

24:00 Rally

..... Festa molta festa!!!!!!!!!!!!!!

6 comentarios

6 Raquel -

Buenas, aunque tardes. Espero que hayais podido reservar en el avalon ya que yo lo acabo de leer, si no lo hubiera hecho yo. Yo mañana por la mañana trabajo asi que acudiré ya a la hora de comer al chalet. Nos vemos mañana.

9 -

A vore tros de suro jo no he dit en cap moment q naem totes a per tot!!! he dit q porteu pasta del q es dedueix que li la donarem a algú que anirà a recollir les samarretes, per cert quina obsesió tens amb le pa i les samarretes que eres la coordinadora de la compra de pa i samarretes,,,,,eeeee
I Crec q si no toquem al Avalon no esmorzarem jejej

11 -

me pareix rebé l´horari, jo no més faria una lleugera modificació. Crec que no es precís que anem totes a per les camisetes i totés a per el pa. Si fem dos grups la cosa anirá més ràpid.No creus prima??? ;)

inma -

jo en principi tambe vaig a tot. Si no arribara a les 10 ja cride x vore'ns en eln d les camisetes.
A mes segurament cap a les 7 me'n vaig a portar a casa a Mar, ja q Toni es quedara poc d rato x a currar.
FINS DEMÀ

8 -

Jo estic pensant en si anar. Pq com soc la pupas pot ser que tinga alguna malaltia per al dissabte, per ejemple una bronquitis.

Però que dic, si aixo ja ho he tingut. Ara toca disfrutar. Ens vegem a les 10 en el avalon.

9 -

JO ANIRÉ A TOT!!!