Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

Gràcies

Gràcies

 

Després de dures setmanes de treball per a poder dur a terme la festa d’acomiadament , podem dir que tot ha sortit a la perfecció. Grans i menuts passarem un dia genial disfrutant de les càlides temperatures d’aquesta època i de la bona companyia.

             I que dir-vos?, que puc parlar en nom de tos i afirmar que som un gran equip més enllà dels resultats esportius tenim alguna cosa que ens fa diferents a la resta de grups que és l’amistat, la sinceritat i les ganes d’aportar el millor de cadascuna (totes tres a les dures i ales madures!!!).

            Esperem que açò no siga un adéu sinó un fins després…. (comencem ja a fer fitxatges per a poder tenir equip la propera temporada).

            Un bes molt fort i que passeu un bon estiu!!!

16 comentarios

9 -

Colli marian que ganetes de marxa que tenim!!!!!!

MARIAN -

PER CERT TENIM QUE DUR UNA LLIMA. ¡¡¡¡¡ EL JUEGO DEL LIMON, EL JUEGO DEL LIMON!!!!! QUE A MES DE UNO SE LI FICARAN ELS PELS DE PUNTA. JEJE

MARIAN -

JO VOS AMENITZE EL DIA AMB UN PART, PERÒ TINGAU PREPARAT, TISORES, PINÇES, LLANÇOLS, AIGUA CALENTETA I SOBRE TOT UNA BOTELLA DE COÑAC PER ANESTESIAR-ME. I AIXO DE QUE LES RUBIES GUANYAREU, VA SER PERQUE VOS DEIXAREM VENTAJA QUE SI NO .... JAJAJAJA

inma -

Açò no pot ser!!
M'heu fet plorar!!
No sabeu com em sent despedint l'equip sense poder haver jugat el pedaço de partit que fereu!
A més sou una caña i així que tranquiles totes que com a capitana beterana vos buscaré esteu on esteu per a que, si aquesta temporada no hi ha equip, tornem a fer-ne l'altra, quan jo ja estiga operativa.M'ho vaig passar rebé.
Gracies a Salut, Teresa, Gema i totes en general perquè posarem totes les ganes per a que eixira rebé.
(bueno, no sé si recordeu la careta que feiem abans de fer el joc, però després ens animarem i ...per cert... les rubies guanyarem!!! je je )
i per últim, quan vulgau anem a eixa caseta que ofereix Pilar!

Pilar -

TOTALMENT D'ACORD! El dia va estar genial, tant per a majors, per a menuts, com per als pedasos mosquits que tingueren sopar de baes (mare meua com m'han deixat!) Gràcies a totes: organitzadores, l'ama de la caseta, aacompanyants, l'oratge,...Nosaltres fiquem el lloc: la caseta dels pares de Jose. Ara, decidim dia, i ale!.

MARIAN -

JO PER MI SI M'AJUDEU DE LUXE.

8 -

Errata: Vull dir que la festa pasara a la historia.

9 -

I marihand ens l'amenitzarà amb un pat en directe jjajaja

MARIAN -

A L'ESTIU, SI POT SER ABANS D' AGOST I EN ALGUN LLOC ON HI HAJA PISCINA I ALGÚ FENT UN POC D' AIRE, ESTARIA REBÉ.

8 -

Aixo es escriure i lo demes son tonteries. Va ser una festeta de lo mes, i posiblement q no pase a la historia. Jo pense com Teresa, quan fem un altra?

9 -

Val quan fem la pràxima????Vero jo en tal de no estudiar faig el que faci falta!!!!!!! que hi ha que escriure doncs s'escriu sense cap problema jejeje

13 -

Estic realment impressionada amb el text que ha escrit eixa "gràcies". Si la Salu ha dit prima, serà perquè és Tereseta, no?
Les meues perles i jo ens ho passàrem de meravella, i és que totes ens esforçàrem al màxim a les nostres tasques. Espere sincerament poder acomiadar-me milanta mil vegades més de totes vosaltres. Una besadeta ben forta.

MARIAN -

NO DIGUES EIXES COSES QUE AÇI UNA STA SENSIBLE I VA EN LA LLAGRIMETA AL ULL. DE VERES, DE VERES, DE VERES, QUE NO VULLC PERDRE MAI L' AMISTAT I EL CARINYO QUE VOS TINC A TOTES. A VORE SI CRIEM PROMPTE I TORNEM A SUAR LA CAMISA QUE JA TINC GANES. PER CERT, ENHORABONA A TOTES PER EL DISABTE PQ VA SER MERAVELLÓS. BESETS

11 -

Prima tens in "piquito de oro" jo no ho haguera di millor.

6 -

Ole Ole y Ole, eso es hablar y lo demás tonterias. Yo también espero que no sea un adiós y volverme a poner la camiseta y sudarla.

9 -

Jo m'ho vaig passar de luxe, per a la resta mastercard!!!!!!!!