Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

A l’estiu tot el món viu!!!!!!!+

A l’estiu tot el món viu!!!!!!!+

Hola a totes!!!!

Amb el solstici de Sant Joan, hem deixat entrar l’estiu , aquestes dates que tanta felicitat ens portem, ja que  tot allò que te a vore amb l’estiu porta bones vibracions, vacances (sisisi!!), vikini, platja, caloreta, bronzejat , xiringuito,xiquets amb arena fins les dents..... (buaaaaa que bon rollo!!!!!!).

Per això vos proposo que utilitzem aquest post per a contar a la resta de l’equip els nostres plans per a aquestes vacances!! Mai es sap, pot ser que a algú li agrade el teu pla i la teva companyia i facis quadrilla (jo com sempre dinamitzant!! No puc evitar-ho).

També pot servir per a fer les dents llargues a la resta o fer que s’alegren per la vostra sort (que serà el més normal, en el cas de tindre enveja serà enveja sana!!).

 A les que ja hem agafat les vacances felicitats, a les que no ànim que ja queda menys i de segur que teniu aire acondicionat en les vostres respectives feines!!!

 

Val per trencar el gel jo seré la primera….

13 comentarios

9 -

Hola xiques al final el tema Escòcia no ha pogut ser eixa pasta ens la gastarem en la reparació de l'aire acondicionat del cotxe.
Venim d'estar 12 dies als pirineus , concretament al pirineu aragones, al camping Oto si podeu aneu és una passada la zona, el camping està prou bé.
Ara el dia 11 ens n'anem a Eivissa com podeu suposar estic contant els minuts i els dies per a que siga el dia 11.

9 -

M'agrada la cançó i el planning també, que golfantes que sou!!!!!!

Dani -

Os pongo un video de este finde pasado... para hacer boca. La moto que sale delante en el video del seg. 40 somos nosotros

http://www.youtube.com/watch?v=iunhejeo7OM

9 -

Marihand no et preocupes que tu al final de l'estiu tindràs un bon regal que serà la teua pelailla i nosaltres l'ultim que tindrem serà la butxaca més tiesa que tiesa!!!!!!!!!!!
Anim i pren el play de l'aire que si no te va a entrar un mil 10!!!!

MARIAN -

MALES PECORES, JA ME VENGARE, JA¡¡¡¡ QUINA ENVEJA MES SANA, M' ACABEU DE FER TOTES LES DENTS MES LLARGUES QUE TRAVESEN EL PIS. ENHORABONA A TOTES PER LES VACANCES QUE S'ANEU ARREAR.
VOS CONTE EL MEU PLANING ENCARA QUE "PA QUE". DEL 2 AL 4 DE JULIOL SI TOT VA BE FI DE SETMANA A TORREVIEJA. EL 8 DE JULIOL VISITA "COM NO" AL GINECOLEG I A PARTIR DE AHI, JA VOREM PERÒ TINC UNES 4 O 5 DIES A "GASTOS PAGADOS" AL HOSPITAL 9 D'OCTUBRE, TANCARÉ ELS ULLS I M' IMAGINARE QUE ESTIC A LA PISCINA, AMB LA TUMBONA, PIÑA COLADA, SOL CALENTET I NANOS DONANT PER SAC (ELS MEUS) JAJAJAJA.
JO VOS MANTINDRÉ INFORMADES DE COM VA TOT I MOLT BON ESTIU QUE AL ANY QUE VE DE SEGUR QUE SERÁ MILLOR.

9 -

Recollo Vero que tornaras a casa sols per fer rentadores!!!!!!!!Han aparegut un parell de comentaris que m'hna molat , sobretot l'expressió "a gastos pagados" que cabrones!!!!!! (enveja sana sana!!!)

13 Veronic -

Hola, vaig a vore si puc igualar o millorar el plàning de la Tere. Anem per parts:
- De l'1 fins el 10 de juliol estància a primera línea de platja al Perellonet.
- De l'11 fins al 18 de juliol creuer a gastos pagados per Bari, Venècia, part d'illes gregues, Istambul i Dubrovnik.
- Del 19 de juliol al 8 d'agost estància a primera línea de platja al Perellonet.
- Del 9 al 13 d'agost acampada al càmping de Guardamar amb part de la colla.
- Del 16 al 24 d'agost viatge amb la meua amigueta Raquelin i família a Vigo.
Potser finalitzem les vacances novament al Perellonet. Ja ho vorem, dependrà de les rentadores.
Si voleu fer-me alguna visiteta ja sabeu. Bon estiu!!

14 (Pilar) -

El 25 de juliol me'n vaig a Bournemouth,a fer la immersió lingüística en anglés, per a 15 dies (a gastos pagados pero anant a classe 5 hores al dia, és clar). El 30 de juliol els meus tres xics vindran a quedar-se amb mi fins que torne, així que aprofitarem per visitar Londres i el més important de la zona (ells no tenen despeses pagades; la seua estància a càrrec de la nostra butxaca). Tornem el 8, el 9 tinc cita amb la meua llavadora, i el 10 de càmping a Guardamar fins el 14. Per cert, mentre estiga a territori espanyol, m'apunte al que proposeu, eh? Molts besets.
P.D. Teresa, molt bé per obrir la tanda de comentaris; així almenys sabem unes de les altres.

8 (Esme) -

Be, nosaltres ja em començat. Encara que no estem de vacances, pero ja em fet la primera escapadeta d'estiu. Ens hem anat amb moto a Vedrell el cap de setmana, mes amunt de Tarragona. Ens ho hem pasat molt be (sense nana, i m'ha rist molt, molt. D'açi 2 setmanes el mister se'n va de multiaventura i jo a la platjeta, Qui s'apunta?. L'altra escapada de l'estiu comença amb el camping, com ja ha comentat Carol. I si es queda per anar a algun altre lloc, aviseu que ens apuntarem.

5 -

Collins quina cuadrilla decorredores (ara res a comparar amb els planings de la Tere!)
Per cert, ja ens diràs Teresa com has quedat en les opos, ara, per a bé o per a mal ja estàs "a la bartola" que t'ho mereixes.
Majo, segur que trobes alguna cosa perquè després de l'experiència que tens treballans i "l'espenta" i gràcia que demostres segur se se't rifen.
Nosaltres, per la nostra part tenim un juliol plé d'emocions:
El xalet dels meus sogres!
A agost ens n'anem del 6 a l'11 a pics d'europa a un hotel rural dins del parc natural amb cavalls i altres animalets, parc infantil... MAr estarà de luxe. A més farem escursions per la zona.
Després si pot ser anirem encara que siga a conèixer el camping eixe famós de Guardamar un dia.
I la resta del mes per Cullera, a disfrutar de la platgeta que és el que més m'agrada.
Per cert tenim la intenció de fer alguna coseta al xalet dels meus sogres, però ja concretaré.
Au!

12 -

Collí Tere lo teu es no parar. Nosaltres estarem en juliol i agost a la platja de Tavernes, menys del 7/8 al 14/8 que anirem al camping de Guardamar amb Vero, Esme, Pilar i Raquel (més els respectius clar).
De totes maneres si feu algun comboiet com anar de dinar, Aquòpolis o qualsevol cosa ens aviseu que nosaltres ens apuntem.
Besets i a passar-ho bé.

majo -

Jo si tot va bé voldria no tenir vacances, estic buscant feina per a aquest estiu i recuperar el meu paro, pero si la feina no eix em dedicaré a disfrutar del estiu a Cullera i algun lloc més caurà.
Saludets a totes

9 (teresa) -

Val per trencar el gel jo seré la primera….
Doncs els meus plans per ara tancats no estan , el que tinc clarísim és que me’n vaig a algun lloc segur. La idea és agafar la tenda i anar-nos-en als Pirineus a fer rutes, ja que el meu marit el Mike no és massa "plallero", molt al meu pesar!!!
I d’ací ja creuar a Escòcia (bé desde Paris pel túnel o en ferri), per estar unes setmanetes allí en casa dels tios de Mike (però açò encara està per concretar).
Després en agost ens n'anem una setmana a Eivissa a casa d'Eleneta.
Com podeu vore plans en tenim però ara falta fer el planing i quadrar-los . Que ganes que tinc!!!!!!