Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

Calendario

Hola gente

Ya tenemos publicado el calendario. Podéis visitarlo aquí:

http://competiciones.feb.es/autonomicas/Calendarios.aspx?a=19&c=3795&med=0

Estamos en "Sernior femenino preferente - Grupo B"

El primer partido es contra el Gandia el sábado 4 a las 16:30.

Necesito que le echéis un vistazo y me comuniquéis que días no podréis jugar, para aplazar los partidos ya. Si lo hacemos ahora sale gratis y si no ya sabéis que nos tocará el bolsillo.

Nos vemos en el amistodo de mañana !!

6 comentarios

MAJO -

Hola xiquetes! Volia comentar-vos que el diumenge estava maleta, tinc la grip aquesta que pega a la panxa, pero a mi m' ha pegat al estomac i no podia alçar-me del llit. La propera setmana estaré recuperada 100%, disculpeu les molesties que puga haver ocasionat la meua ausensia al partit.
b7s.
majo

Pilar -

Xiquetes, esta setmana entrenem o se n'aneu de pont?

amparin -

e e e xiques, ja penseu en aplaçar i no hem començat mmmmmm
jo per mi no problem, fallaré segurament el cap de setmana del 25 com pili , carol etc ... PERO PERO tu mateix trainer ...

Pilar -

Aplaceu els que cregueu convenient. El 25 d'octubre un grapaet de nosaltres tenim boda (Majo, Marian, Carol i jo).

teresa -

Jo per mi aplaçaria el de la setmana pròxima ja que com bé has dit estem fatl fisicament per tant si l'aplacem tenim dues setmanes per a posar-nos a to

Esme -

He estat mirant per damunt el calandari. I he arrivat a una conclusio, per a mi deuriem de aplazar el partit de falles, 2ª pascua i el pont de maig. Per la resta, em pareix be.

Ah¡¡¡ Ja no juguem a les 6.30, ara ens l'han canviat a les 5.30.