Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

LA GRAN FESTA DE DESPEDIDA

A FALTA DE CONFIRMAR LA DATA EN LA QUE ES REALITZARÀ LA GRAN FESTA DE DESPEDIDA, JA TENIM CLAR ALGUNES COSETES:

- EL RECINTE FESTER SERÀ EL XALET DE LA SALU

- TEMATICA ROCIERA, COM QUE ANEU BUSCANT EL TRATGE DE VOLANTS.

- SALUT I TERESA S’ENCARREGUEN DEL "RALLY" I DE L’ANIMACIÓ NOCTURNA.

- VERO S’ENCARREGA DE LES SAMARRETES COMMEMORATIVES.

- ALGÚ HA DE IDEAR ALTRES ACTIVITATS PER A LA VESPRADA, MENUS CAXONDOS, JOCS....

TIC TAC TIC TAC EL TEMPS CORRE ........."QUE VIENE QUE VIENE!!!!"

24 comentarios

9 (teresa) -

MAjo eres una regolfa corredora xe que tia maria.....

majo -

Ohhhhhh! el 29 de maig estic a Cracovia, no!!!! jo tenia molta gana d' aquesta festa, pero si no pot ser no passa res guanya lo que diga la majoria.

9 -

MAjo Salva no esn farà una de les seues famoses paelles?

8 -

Per mi no tinc problema. La resta de la familia s'alegrará.

MARIAN -

JO PER MI OK. HO COMENTARÉ EN CASA A VORE QUE PENSA.

9 -

A vores Salut i jo comentant hem pensat que per tal de no escloure als vsotres marits i criatures el que estaria genial és fer una paelleta pel matí en la que celebrem tots la despedida i portem tots les samarretes ja que ells també són una part important de l'equip. Encara que algunes vegades ens reneguen per sorti tart de la dutja però bé els ho per donem per ser la nostra criticaficció incondicional ( q m'anrolle!). Doncs després ells se la piren amb les criatures i ens quedem nosaltres a liar-la parda, que vos sembla????

11 Salut -

Crec que la senyoreta Vero s'ha columpiat en la data, quedarem en el dia 29.

6 -

¿28 viernes o era 29 sabado?

MARIAN -

PER MI EL 28 ESTÁ BE.

13 -

Ja he tornat al món de les noves tecnologies. I és que açò de treballar et lleva un poquet de temps, ja no me'n recordava. A vore, hem decidit ja del dia 28 de maig, tot i que encara queda gent que no ha opinat. Cas d'haver algú que no puga, trieu altra data i au. Pel que fa al tema de les camises, vaig a preguntar pressupost i ja us informe per vore si us sembla correcte o ho fem d'altra manera.Au guapes, que ja queda poc!!!!

9 -

Perdoneu però m'han agafat en un curs de vela i no podre anar el dia 8 com q agraïria que ho fereu un altre dia ja que tinc moltes ganes d'assistir a aquest aconteixement tant maco. Isabel tampoc podia el dia 8, com que la de l'agenda que designe un altre dia aiiiiiiiiiiii

MARIAN -

PUES JA ME DIREU D'ON TRAC UNA DISFRESSA AMB HUECO PER A LA PANXA, JAJAJAJA

9 -

POS CLAR TU EN QUIN SOPAR ESTABES MALA PATA PQ NO T'ENTERARES DE RÉS!!!!JAJAJAJ

MARIAN -

SI VOLEU PODRIEM DUR JOCS PER ANIMAR LA VESPRAETA, HASTA QUE ES FAÇA L'HORA DEL RALLY. PER CERT, LO DE LA TEMATICA ROCIERA HI HA QUE ANAR DISFRAES???????

8 -

Amb mi compteu per a lo que vullgau. Sempre i quan no siga molt complicat.

9 -

VEig que hi han ganes de festa però no de fer feina, pos així xicones està malament el tema.
VEro perfa la data ja!!!!!!
El dia 8 Isi no podrà vindre q te boda.

11 -

Inma, el 11 so jo, Salut. jejeje

11 -

Lo de Kike es per els xiquets. I per cert Imna tinc els teus productes de La Maleta Roja jo. A vore quan ens vegem i t'ho done (que a mi ni em fa massa paper)

inma -

Em sembla de luxe!!
Però no he entés bé si es planteja per a nosaltres o per a xics i tot o lo de Kike es per arrendar als nanos, a mi em sembla bé tot.
De dates crec que no tinc pega, així que digueu dates.Au
festa,festa!

11 -

El cap de setmana del 8 de Maig Vero té boda. I ella es la que ha de mirar l'agenda de kike i posar data. Si a les demés ens va bé clar...

12 -

Pense que diguerem el dia 8 de maig, no?
Bé, la cosa pinta MOLTTTT BBÉEEE, ja parlem.

11 -

Però haurém de decidir la data per a poder solicitar a la tia Amparín el xalet. Que en ma casa en som molts i quan et descuides ja te l'han pillat.

6 -

Y A MI TAMBIÉN. ORGANIZACIÓN ANTE TODO.

9 -

M'AGRADA :)