Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

Acomiadament de temporada 09/10

En la reunió que ferem el passat divendres dia 7 de maig acordarem el següent:

La festa es realitzarà al xalet de Salut. Partirem el dia en dos sessions:

MATÍ

- Dinar paella (Salut s'encarrega de demanar-la en Gavarda)

- Preparar jocs per als xiquets (Gema)

- Preparar olimpiada per als majors (Gema)

- Globotada per a la inauguració (Grup de la compra)

- Traca per a la marxa dels homens amb xiquets i deixar-nos viure, ai no!, gaudir de la nostra festa (Grup de la compra)

- Romeria

- Visionat de fotos, videos... (Vero el projector i Isabel el muntatge)

- Karaoke de la play (alguna voluntària?)

- Samarretes per a tots (Vero)

VESPRADA

- Sopar torrà (Grup de la compra)

- Decoració del xalet ambient "rociero" (Inma, Amparo, Susana)

- Música de sevillanes (Esme)

- Rally (Teresa i Salut)

- Festa

- Para todo lo demás Mastercard, jejejeje que bé m'ho passe jo a soles...

El grup de la compra som: Raquel, Pilar, Marian i Carol

Si alguna cosa se m'ha oblidat o voleu afegir, ja sabeu. .

P.D.: Hem quedat el pròxim divendres dia 14 a les 18h en Mara per veure disfresses de sevillanes. Aquella que no tinga disfressa i vullga vindre que avise. Anirem Inma, Marian, Raquel (sí, ja sé que tienes pelu pero te cuento igual) i Carol.

 

51 comentarios

9 -

A vore molaria molt anar tots amb les samarretes ja posades per a l'esmorzar, però si no pod ser no pod ser.
Per cert que val cada samarreta?
Algú pot cridar al Avalon per a preguntar si podem anar a esmorzar pq no tinc ni idea de quanta gent som.!!!!
Raquel i Gema no han respirat desde fa dies algú sap algo d'elles. Ja heu almidonat el trage?????

MARIAN -

PER MI D' ACORD. A LES 10 EN EL AVALON I DUREM ELS DINERS DE LES CAMISETES.

11 -

Jo crec que en l'esmorçar es poden recollir els diners i desprès mentres unes van a per el pa i el que falte, les altres poden anar a recollir les camisetes.

12 -

Fa uns dies que no entre, i quasi m'agafa algo quan he vist tant de missatge.
A vore, Vero no ve fins divendres a la nit, no li dona temps per a anar a per les samarretes. No seria millor anar a per elles abans o després d'esmorzar? Així cadascuna es paga la seua/seues i no desembolsa tant de dineral la que vaja.
Què? paelleta o arròs caldós?
jejeje. Digueu alguna cosa

9 -

Ok molt bé xicones poc a poc com les gallines açò va agafant forma , al rocio me tengo que ir a cantarle ....

11 -

La paella esta demanada per a les 14:00.Com molta gent no ha contestat he contat un poc per damunt i l'he demanat per a 27 persones. el preu es de 4€ per persona.

8 -

Jo crec que a les 10 es bon hora per esmorzar, aixi dormi'm tots un poc mes.

Es podria comprar un de beefeater en lloc de vodka i a Amparo li agrada el vi negre.

9 -

No crec q es bega tant de vozca i si sl begueu sn anireu per la patilla. Salut Isabel i Jo som de Beefeate en sprite.
Per cert farafalta vi per al sopar a poder ser vi blanc per a les tres maries. I convidarem a qui en vullga.
Jo he dit una hora arreu si vole a les 10 a les 10 per mi mes rato per a dormirrrrrrrrrr

MARIAN -

VAL, AHIR ENS REUNIREM PER A FER LA LLISTA DE LA COMPRA, AIXI QUE ANEU EN LES BUTXAQUES PLENES DE DINERS. MIKE TAMBE TE CAMISETA, ENCARA QUE NO VINGA. I EL DISABTE ANTES DE MOURE TENIM QUE ANAR A ARREPLEGAR EL EMBUTIT I EL PA. AL FINAL HEM OPTAT DE FICAR BEGUDA:
VODKA BLAU, VODKA ROIG, VODKA CARAMEL, RON, MARTINI, SI HI HA ALGUNA COSA MES DIGUE-HO HUI I AIXI DEMA TANQUEM LA LLISTA PER EL MATI. PER CERT QUEDAR A LES 9 NO ES UN POC MASSA PROMPTE, HO DIC PER NANOS....
SI ES A EIXE HORA, PERFECTE, QUAN PUGAM ANIREM.

9 (teresa) -

ok ho entens bé, però q si decas després podem rodar per casa per agafar trastos que tampoc passa rés. Algú sap algode la preea anguilera de la GEma?
Mike no ve però si te samarreta millor que millor així per a altres ocasions el portaré reconjuntat

MARIAN -

MADRE DEL AMOR HERMOSO, QUANS CORREUS I QUIN CACAU. A VORE PER A QUE HO TINGAU TOTES CLAR. SAMARRETES HI HAN PER A XIQUES, XIQUETS/ES I PARELLES, O SEA QUE ANIREM DE LO MES "GLAMOUROSOS", JAJAJAJAJA
ACEPTAMOS BARCO, COMPRAREM EL VODKA BLAU I ROIG PER A LES ALCOHOLIQUES I DESPRES CADASCUNA QUE DUGA DE CASA EL QUE TINGA PER COSTUM BEURE.
TERE, ENTENC QUE EL ESMORÇAR ES PER A TOTS I PER LO TANT EM DE DUR JA TOTS ELS TRASTOS AL BAR PER A NO TORNAR FINS LA NIT?

8 -

No estic en estat de bona esperanza. Sols que tinc que agafar el cotxe per a tornar a casa. Pq tornem a casa a dormir, veritat?

9 -

Fe d'errades:
CAVAll s'escriu en V i esme que estàs prenya?

9 -

A vore vam dir d'esmorzar allà a les 9 en el avalon amb les samarretes ja reposades i tot , per cert Vero esta en Madrit i m'ha dit que estes ja estan encomanades i que ens les donarà el dissabte no se si hi han per a tots o per a les xiques sols.
Punt dos despres sortirem tots en cotxe de caballs cap al xalet del monte igual que la pinya i allà a les 12:00 farem els jocs per als xiquets o preferiu fer-los després junatament amb la olimpiada pagessa?
Ja cap a les 7:30 empaquetarem als marits i criatures i donarem pas a la traca conmemorativa que marcarà l'ininci d'aquesta gran celebració, seguida per la tradicional romeria flamenca del xalet del monte.
Tot seguit començarem a preparar el sopar i a fer-nos xupitos i sandys o el que faci falta i farem disco-karaoke-play el que surti amb una visualització de videos i retratos varis per a cmmemorar aquest gran equip i tota la seva trajectoria internacional per la rebera alta.
No sé hem d'estar amb els ulls ben oberts per a poder gaudir de totes les experiències de la nit i que cadascú faci el que crega que tinga que fer.
Au cacau i s'aneu a cagar...........

Inma -

Tinc unes preguntes per a les organitzadores supremes:
- Hora del dinar (perquè Toni vindrà sols al dinar, ja que està currant a tuti plein)
- Els jocs de nanos es fan pel matí o per la vesprada?
- A quina hora s'empaqueten a majors i menudets? (Toni se la pira després de dinar i o bé s'emporta ell a Mar o la he de tornar més tard jo al poble).
I per tant... Hora aproximada de la romeria (per a no fallar a la cita)

Ja sé que és un poc difícil saber-ho tot però es que porte un cacau i vull organitzar-me un poc per a no fastidiar a Toni, que pobre ja té prou en la categoria de casa que m'està montant.
Ja digueu alguna cosa.

6 RAQUEL -

Salud, apunta 3 para la paella.
Si no pasa nada yo llevaré la play con el juego del karaoke.
Respecto a la compra ¿a que hora se va a quedar?

8 -

A mi m'agrada beure Shandy. Per a la veguda de la nit jo opte de que cadascú aporte el alcohol que pensa beure personalment, aixo no vol dir que si hi ha que comprar vodka roig o blau per a fer xupitos (la que puga veure, clar) per exemple. Jo soc una de les xiques no puc beure. Per lo demés lo que compreu bo. També hi ha que dir a quin hora es la quedada.

MARIAN -

HOLA XICONES,

LA LLISTA DE LA COMPRA ANEM A FICAR-LA EN MARXA DEMÀ, PER ANAR A COMPRAR EL DIVENDRES. JA QUE NINGUNA VA CONTESTAR EN EL TEMA DELS DINERS, TRAUREM CONTERS EL DIA "A" I QUE NINGÚ S' ESCAQUEJE. S'ADMITIXEN SUGERENCIES PER A LA COMPRA, PICAETA, BERENAR, BERENAR PER ALS NANOS, POSTRES, SOPAR. EN EL TEMA DE LA BEGUDA HEM DE COMPRAR ALCOHOL PER A TOTES O QUE CADA UNA ES PORTE EL QUE SOL PRENDRE? MES QUE RES PERQUE NO SABEN EL QUE VOS AGRADA A TOTES. SALUT: PER A DINAR CONTA EN JOAN I JO I EL NANO JA LI FARE ALGO EN CASA O DINARA DE LO DE "MOATROS".ADEU

inma -

Jo la mateixa talla que la Vero si et ve no molt senyida, si no una més i m'asegure que em cap.
Per a Mar la mateixa que Pau o una menos, com veges, i si Toni té camiseta la L. Com ho arregleu de luxe, confiem en l'ull clinic de la Vero.
De totes formes pot ser arribe tard ja.
Per a dinar som els tres,si la paella és per a més tard de les 2 ja li porte el dinar a Mar.AU

9 -

Jo seré Jo sola i per a la samarreta voldria una L si es talla de xica i una s si es estandar per a tots

8 -

Nosaltres serem 2 per a la paella, la nana ja li portarem alguna cosa. Per a la samarreta jo vull la XS o S depenent de la grandaria. I si els xicons també en tenen, Dani vol la XL. I ja digueu alguna cosa per als nanos.

Com ja he dit abans, la musica esta arreglada. Estic comprobant el volumen de les cançons. Peró, hi ha que portar musica de sevillanes? jeje :-)

Jo crec que ja no hi han mes preguntes a contestar.

11 -

Jo encara estic esperant a que algú em conteste.

9 -

Com ho portem tot? ningú contesta a rés!!! les samarretes ja esta el dibuix però no estan encomanades i cuantes?
oJa ho teniu tot clar?

11 -

Aixi m'agrada, em molotes ganetes per part de totes :) per cert algú em pot dir a qui li he donar els diners i quants?? També necessite saber per a cuants he de demanar la paella del dinar.

8 -

La musica també esta en marxa. Ja tinc una minicadeneta per a fer-la sonar. Aneu agafant les piles que aixo ja s'arrima.

13 -

L'1:30 de la matinada. Morta a canyades, però a la fi tinc el dibuix de les camises!!!!! El qual per cert no aneu a vore fins el dia D o millor dit A. Ja us aniré informant però per l'amor de déu no em doneu més feina perquè no acabaré el curs. Besets

7 -

M'acabe de ficar al dia sou super faeneres i ho teniu tot controlat. Jo dure les canyes per a la romeria ja que es costum fer-les amb una rameta de ROMER i cintetes en rosa i blau (QUE una ja te practica) ok . ja esta també en marxa el tema de la decoració. Aixi que aneu animan-se per pujar al "tablao flamenco".

9 -

A esmesralda en la samarreta que la dibuixen de termometro pq este any és la pupas!!!!!!!!!!!! jajajaj redeu esme sempre estas agarra...que està bò el emtge o q li fas tantes visites és per pillar-me'l jo!!!!

8 -

No puc anar, tinc hora en el metje a les 6:30 i no se quan tardaré. Ja vos cride i em digueu com heu quedat.
El meu problema es que no tic equip de musica per a reproduir les cançons i fer-vos dançar en la nit.

11 -

Jo no aniré, ja vos cride a vore com heu quedat.

6 Raquel -

Intentaré ir pero ya será a última hora.

13 -

Allí estaré amb la bessonà. Redéu Teresa, sí que has sigut concreta, sí.B7s

9 -

Jo no puc anar

MARIAN -

SUPOSE QUE DE MOMENT ENTRE LES QUE SOM ENTRE 15 O 20 EUROS DE MOMENT HI HAURA PROU. FEU EL FAVOR DE LES QUE NO VINGUEN DONAR-LI ELS DINER ALGU QUE VINGA, I DE PAS FEU EL FAVOR DE CONTESTAR QUE DE MOMENT EN SEGUEM 3 I POC ANEM A CONCRETAR.

Pilar -

O.K.: m'apunte dimecres a les 19h a Rialles.

Inma -

Jo dimecres no puc quedar. Tinc curset "obligatori" al cefire i acabe tard.
Però com quedeu rebé.
Per cert les de decoració també hem de quedar i no ho hem fet encara. Susana per fa parla amb Amparo i quedeu per al cap de setmana següent o per a aquest divendres per la vesprada, a mi m'és igual (fins el dijous ho tinc liat).
La Vero va proposar de fer flors amb paper de ceda i crec que són fàcils de fer, a més tindrem les fotos que avuí em passarà Teresa i amb elles podem fer alguna cosa.
Bé, s'admeten suggerències i si alguna està desficiosa sap que pot vindre quan quedem, ja avisem a totes.
Au!
Susana dime argo pronto!!! que se nos hecha el tiempo encima (per a que li arribe més), Au!

8 -

a mi em pareix be. Quants diners?

MARIAN -

ANEM A SER CONCRETES,
QUEDEM DIMECRES A LES 19:00 EN EL RIALLES, JA QUE EIXE DIA ENTRENEN ELS XICS I ENS TOCA FER DE MAMA-CANGURO?
I SI ANEU A VINDRE TOTES O NO, DUGAU DINERS PER AL POT DE LA COMPRA I DEMÉS DESPESES.

9 -

Ok em sembla correcte tot el que digueu però perl'amor de deu sigau mes concretes, açò ja és de urgència com digau un dia concret i a partir d'ahí ja anem opinant no ho deixem per a final de setmana que si no vindrà ja tot en un montó.
Per cert imma ja tinc el cd dilluns t'envie sms per a q passes a recollir-lo. okis?
PEr favor concrecióoooooooooooooooo!!!!!

13 -

Jo, llevat del proper cap de setmana (inclòs divendres), tinc completa disponibilitat després de la feina, clar. Ah, i amb les camises si no em tireu una maneta, vaig un poquet perduda. Au guapes, ja digueu alguna coseta.Se m'oblidava, La Raquel, La Carol, L'Inma i La vero, van a dur una disfressa que quita el sentío. I és que amb els tipets que tenim, amb un drapet ens apanyem. BOOOOO

8 -

Rectifique, el diumenge per la vesprada també sería un bon día, per a que no s'ha llarge molt.

8 -

El problema de entretindre als xiquets es facil. Quedem en Rialles i mentres ells juguen nosaltres parlem. Jo vote per el dimecres 19, per no deixar-ho mes llarg. Ja digueu alguna cosa

14 Pilar -

A mi la meua cunyada em deixa la disfressa així que no aniré a "Mara" avui. Ja aviseu de la possible reunió per a aclarir coses.

11 -

Posseu data i hora les que teniu més problemes d´horari. Jo en que siga a parir de les 7 em dona igual el dia.

MARIAN -

JO CREC QUE TAMBE DEURIEM DE FER UN ALTRA REUNIO A PODER SER SENSE XIQUETS (PERQUE NI ESTAS EN UN PUESTO NI EN L' ALTRE, I ES UN JALEO).

13 -

A mi em sembla bé això de reunir-nos. Com que a l'última reunió no vaig anar, tinc un poquet de mono de vore-vos.El problema de les camisetes és que la idea que tenia s'ha esfumat perqué la xica que feia les caricatures ja no està i els TOIS que he trobat a internet no s'ajusten massa a tot el que parlàrem al càmping de la Raqueleta. A més de calfar-me el cap amb què ha de dur la camiseta, també necessite saber nombre i talles. Com vegeu soc un mar de dubtes. Ala, fins d'ací unes hores.

12 -

Jo crec que ens fa falta una altra reunió per veure com van les tasques de cadascuna. Vero estava diguent que tenia problemes en les samarretes, Esme que no sap quina musica rociera grabar, etc. I al blog no esta entrant u opinant la gent. Què digueu?

9 -

El portes tu tururú jajaja vale??

8 -

no m'has dit res d'equip de musica. O es que encara no se sap?

11 -

Jo no me faria ilusions perpue el tema de la picina va a estar complicat. A no ser que algú vaja i la neteje.Però jo no confiaria.

Esme -

Per la meua part tinc un parell de coses que comentar.
1ª La musica es molt dificil, per que acertar-ho a tot el personal es molt dificil. s'admitiçen opinion i sugerencies. Com s'ha de portar, amb Cd's o amb un pen? Perque que hi ha de aparell de musica, Minicadena o Ordenador?

2º. Hi haura piscina per a poder nadar, si fa bon temps. Ja que tenim un xalet per a tot el día estaria molt be. Sobre tot si fa caloreta. Jeje. Ademes per demanar.