Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

PAELLA FI DE TEMPORADA

PAELLA  FI DE TEMPORADA

 

El proper dissabte és la paella del club!!!!!!!! tots els que tinguin que anar que criden al senyor president per a comprar el tiquet. A una mala suposo que com tots els anys es podrà comprar allí. Després de la  paella hem pensat anar a córrer a Alberic algú s’apunta? 8’6km.Les inscripcions es fan fins a mitja hora avanç de la carrera com que podeu pensar-ho fins l'últim moment, va animeu-se!!!! (acceptem animadores i ninyeres per a les criatures)

5 comentarios

8 -

m'ha'n enviat un sms dient que s'anulat la volta de Alberic.
Un altre any sera.

8 -

nosaltres no podem anar ja que tenim feina en el troset de camp. Ens veiem a la caseta de Pilar.

9 -

DEdueix que no vas a les opos anima de canter!!! jo no anire a les opos a la carrera si. Per cert he penjat jo el post, que passa???????
Noves informacions les incripcions una hora avanç de la carrera, comença a les 19 per tant a les 17 ai no a les 18, ja estem com sempre

12 -

Nosaltres segurament no arribem a hora. Anem a comprar l'avio per anar de campicg este estiu i volem anar a Tavernes, així que no sé si tindrem un buit per anar al dinar. No compteu amb nosaltres i si arribem això que ens trobem. Besets.

11 -

No se qui ha penjat l'article, però jo m´he tornat varilla buscan l'hora de la carrera i l'hora d'inscripció i el máxim que he trobat es del 2009. A quina hora es?? Al dinar jo si que vull anar però tot depén de si vaig al xalet el dissabte o no.