Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

Resum partit reencontre:

Hola xiques al final sopem a la cope(Marian encomanara per a les 10:00pm), quedarem a les 9:00pm per a fer la primera ronda i la xarredeta de rigor).

Estan confirmades:

1.- Marian (P/S/F)

2.- Imma(P/S?)

3.- Salut (P/S/F)a

4.- Esme (S/F)

5.- Raquel (P/S/F)

6.- Teresa (P/S/F)

7.- Amparo (P/S/F)

8.- Carol (P/S)

9.- Vero (P/S/F)

10.- Marta (P/S/F)

11.- Pilar (P/S/F)

Si falta algú que confir-me, Gema encara no ha respirat!!! algú sap algo???

7 comentarios

teresa -

A vore piltrafilles a les 5 totes a la porta del pabelló amb l'equipatge per començar rapidet que si no no ens donara temps a jugar!!!Qui no tinga equipatge que vinga vestida per a jugar i porte samarreta taronja i negra. Jo intentaré agafar-ne d'allí algunes per a jugar.

majo -

Jo si que vaig, pero no tinc equipo per a jugar, no se si hauran pel pavello o algu me' l pot deixar???

Salut -

Per cert, qui no tinga l'equipatge taronja i negre, que porte una camiseta de cada per a quan fem els equips.

Salut -

I Majo? sabem alguna cosa d'ella?

MARIAN -

PERDÒ PER HAVER ESTAR TANT DE TEMPS DESCONECTADA, PERO JA SOMMIE AMB LES RENTES, ESTIC HASTA LA F......
A VORE, ENCOMANE TAULA PER A LES 10:00 PER A 11 PERSONES DE MOMENT. JO ANIRE ENTRANT AL BLOG A VORE SI HI HA ALGUNA ALTA I JA PARLE AMB EL MEU GERMAN PER A QUE ENS PREPARE LA TAULA. ALE, VAIG A DORMIR QUE DEMA ENCARA QUEDEN DEDUCCIONS, REDUCCIONS, PATRIMONIS, ETC HASTA QUE DEIXEN DE DONAR PER SAC.

inma -

Gema s'ha enterat de casualitat. Com no té internet no sabia res. Aquest dijous la parlaré amb ella. Per cert em quedat ella, Carol i jo per a un cafenet a les 10.30 al teular, si alguna està desficiosa a eixes hores que s'arrime.
En principi al partit vinedrà encara que no sabia que fer amb la xiqueta, ja li he dit jo que allí serem moltes mans. Del sopar no sé res, ja vos dic el dijous. Conteu amb mi al sopar sempre que siga a la cope. Els meus pares es quedaran a Clara ja que estan enfront.
Au!

9 (teresa) -

P:partit
S: sopar
F: festa
Si tens el pack complet no te preu per a la resta mastercard!!!!!!!