Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

Descans merescut descans!!!!!!!!!

Les dues properes jornades el nostre equip no te partit, per tant després de l'esgotdor partit de diumenge hem decidit reposar forces fent una torrada el siumenge 18 al xalet de la Salu, cadascú porta la seva carn i la picadeta ja la comprarem en casa Dugarref a l'hora de la sortida ( 12:00 en casa Salut).

A i parlant de bàsquet, tot i no tindre competicions a la vista seguim amb els entrenaments .... divendres a les 9pm.

Ale alegria!!!!!!!!Guiño

6 comentarios

9 -

Comença la carrera per les últimes M taran qui serà la última taran........ si utilitzareu la xL com s'ha donat en el meu cas no tindrieu aquest proble...jejejejej

14 -

Compteu amb Àlex, Guillem, Jose i una servidora. Xiquetes de la M: jo ja tinc el xandall!!!

Salut -

Jo crec que podré fer un esfoç i anar a la torrà. De totes formes ja vos confirmaré la meua asistència.

9 -

Jo aniré al entrene i Mike i jo anirem a la torrà.
Que tenim que recuperar energies.

8 -

Al entrene o a la torrà?

9 -

jo aniré i mike també!!!!!