Blogia
BÀSQUET ALGEMESÍ FEMENÍ

¡¡¡ XICONES QUE CUMPLIM 10 ANYS !!!!

¡¡¡ XICONES QUE CUMPLIM 10 ANYS !!!!

Podriem pensar una data per celebrar el 10 aniversari del c.b senior femeni. Ja van surgir idees en el vestidor com lo de fer camisetes ... pluja d’idees podriem anar arreplegant fotos antigues, per penjarles eixe dia en un poster, es podria fer una paelleta o un bon esmorçar al pavello i convidar a totes les figures que han passat per l’equip jo conte sobre unes 10-12 desde que començarem pero també podriem convidar a les que jugaven antigament al camp de futbol. Es podria organitzar un 3x3 entre totes les que acudirem. Inclusive si tinguerem molta il·lussió jugar un amistos contra algun equipet.

Ale que entre totes li donarem forma.  au

8 comentarios

7 -

Ve ja tinc una llista de les noies que jugaven fa 20 anys + o - igual son uns poquets ´més; aixi que anem cantant dates. VOTE EL 7 DE JUNY avanç de la fira.
P.D estare una setmana mes de repos el dimecres en teoria me lleve el tensoplast pero primer vullc enfortir un poquet el turmell. besos

Esme -

Una idea. Cada persona agafa alguna cosa de casa, la empaqueta com a regal i se li fica un numero, despres es pot fer una rifa i repartir els regalets.

9 -

fAREM SAMARRETES I QUE LES PAGUE EL PRESI (CLUB)

Anónimo -

A vore si anem lligan caps.
Posibles dates: dissabte o diumenge???
ultim cap de setmana de maig o primer o segon de juny i fer-ho considir amb el memorial emili machi o trofeu de la fira i vore si l'anjuntament ens dona algun duret,
noms que han passat; Angela, Angeles, Eva Nacher, Eva Codina, Desi, Marta, Rebe, Carmen, Vero, Gema, Marta, Susana A vore si m'oblide d'alguna. P.D com de momente es ok ara PLUJA D'IDEES.....

marian -

PER MI PERFECTE DESPRES DE LA LLIGA I COMPTAR AMB TOT EL QUE SE APUNTE.

PODRIEM FER UNA LLISTA AMB TOTES LES JUGADORES QUE HEM JUGAT AL EQUIP PER ANAR AVERIGUANT TELEFONS I TINDREU TOT A PUNT PER AL GRAN ESDEVENIMENT.

Esme -

Soc de la opinio de Teresa. Amb mi podeu contar. Si es fa quan s'acaba la lliga, la climatologia sera mes favorable.
Aixo de convidar a les ex-jugadores em pareix molt be, ja que sense elles no estariem on estem.
Tambe podriem convidar a les xiquetes per si volen apuntar-se i no perdre de tot el contacte.

9 -

Estic d'acort, jo m'apunte a la torrada , a l'esmorçar , el dinar i fins i tot si s'allrga soparet.
Però si deixem aquest gran aconteixement per a final de temporada perfa així salut i Vero poden jugar o intentar-ho.

Salut -

A mi em pareix rebé, però si algú em pot dir de quina data estem parlant millor. I lo de fotos antigues per la meua part està un poc agre.